piątek, 22 listopada 2013

Karma dla piesków

Dziś troszkę o karmie. Ja kupuję moim pieskom karmę Brit dla małych ras.Sprawdza się ona świetnie wcześniej jadły one karmę Royal Canin lecz przestała im smakować i przerzuciliśmy się na Brit. Także przysmaki tej firmy smakują moim pieskom i jestem z nich zadowolona. Tym bardziej ,że są one 100% z mięsa. Ostatnio znalazłam nową firmę przysmaków też ze 100% mięsa i mam zamiar je zamówić. Także niedługo kupuje KONGa i pastę(piankę) do niego ,słyszałam,że są super ale musze najpierw je sama przetestować. Jak je będę mieć to napisze recenzje.
Jaką karmę wy kupujecie?

                                                             Przysmaki
                                                              Karma
                                                                        KONG
                                                      Pasta do KONGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz