sobota, 23 listopada 2013

Pies-co on dla nas znaczy?

Pies domowy – udomowiona forma wilka szarego, ssaka drapieżnego z rodziny psowatych, uznawana przez niektórych za podgatunek wilka, a przez innych za odrębny gatunek, opisywany pod synonimicznymi nazwami Canis lupus familiaris albo Canis familiaris. To pisze wikipedia

Co dla nas znaczy pies?  Bo dla mnie jest to najleprzy przyjaciel człowieka ,wierny towarzysz i ...
Pies pomaga ,pociesza ,towarzyszy i jest z nami w najtrudniejszych chwilach. Dla mnie jest to ''coś'' takiego bez czego nie mogę żyć. Życie było by nudne bez tych małych zwierzaków każdy jest wyjątkowy ,każdy jest ważny dla kogoś. To jest dla mnie pies.

Pytanie z tytułu  Co dla was znaczy pies???

 

1 komentarz:

  1. Ja już nie wyobrażam sobie życia bez mojego kochanego pieska, człowiek bardzo się zbliża do psiaka. Zadbajcie o zdrowie swoich pupilów. Na stronie https://ekarmy24.pl znajdziecie odpowiednie karmy.

    OdpowiedzUsuń